Przejdź do głównej zawartości

Personalnie

      Ponieważ ostatnio zaczynam rozdawać moje adresy, na których można mnie odszukać na różnych stronach internetowych... Tak więc oficjalnie podam mojego FilmWeba. Na FB nie liczcie, chyba, że w mailu i tylko osobom zaufanym.
FilmWeb - jak macie, to spoko, zapraszam. Choć wolałabym zostać uprzedzona o ewentualnych zaproszeniach ;)
kiran.lilith92@gmail.com - gmail - wszelki kontakt.
    Filmy oglądam na zalukaj.tv, lub ekino.tv, lub kimanam.tv. A jak nie to... mam jeszcze chomika na chomikuj.pl :P A co mi tam! Też macie: Chomik. xD
    Zapewne, gdybym chciała odgrzebać wszystkie portale, na których miałam/mam konta, pewnie zajęłoby mi to sporo czasu, więc ograniczam się do tych dwóch. Skoro to czytacie, to i mojego bloga znacie, więc...
   Hm... Numeru do konta bankowego Wam nie podam xD Hahaha xD Wiem, mam dziwaczne poczucie humoru xD


         Tak sobie pomyślałam- nic o Was nie wiem. Wy nic o mnie nie wiecie. Czytacie to co piszę. Czasem komentujecie. Czasem tylko czytacie. I nabijacie mi liczbę wejść na bloga. A ja jestem z natury ciekawska i miałabym dla Was pewną propozycję (która będzie też eksperymentem). Zapewne jesteście ciekawi kim jestem, co myślę, w co wierzę. Więc mam pomysł: odpowiem na każde Wasze pytanie w jakiejś kolejnej notce. Na KAŻDE.  Pod warunkiem, że nie zapytacie o imię, nazwisko i adres zamieszkania... Tym dzielę się prywatnie (czasami). Ilość pytań? Dowolna. Ale zlitujcie się i nie dobijajcie do setki! Ot i to cała moja prośba.

          Pozdro!
          K.L.

         P.S. na Czarownicy i Bestii pojawił się kolejny rozdział ;)

Komentarze

  1. Hm, dodałam Cię do znajomych/zaprzyjaźnionych (czy jak to zwą) chomikow ;) AyaKiryuu to ja xD
    Wiesz, wpadlabys do nas na forum, to byś się o nas więcej dowiedziała :D Co do pytań... Sama nie wiem, nie jestem dobra w ich zadawaniu. W sumie faktycznie mogłabyś na przykład napisać, w co/kogo wierzysz. Co lubisz jeść, pić, ubierać... No sama nie wiem xD O, może coś o zwierzętach? Masz jakieś? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, więc zrobię notkę na ten temat, sugerując się Waszymi podpowiedziami :D

      Cóż, kiedyś byłam uzależniona od wschodzenia na fora (mówię poważnie!), dlatego raczej już nie śmigam po forach, chyba, że w poszukiwaniu informacji ;)

      Też Cię dodałam na chomika :D

      Usuń
    2. Ach tak? Ja jakoś nie, za to parę osób z mojego otoczenia to i owszem, ale chodziło o jakieś fora RPG, w które ja się nigdy nie bawiłam.

      Usuń
    3. Niom, to było w gimnazjum. Stare dzieje.

      Usuń
  2. Pytania! Nie zapytam cię o imię, ale zapytam czy je lubisz xD bo mi np moje sie w ogole nie podoba i żałuję, że nie nazywam się hilda. chciałam se wziąć takie na bierzmowanie ale musiałam zostać przy swoim czyli mam dwa razy imię którego nie lubię :D szczęściara ze mnie. xD
    własnie... uważasz że masz szczęście czy prześladuje cię pech?
    co byś chciała robić za kilka lat? i jeszcze czy żałujesz wielu rzeczy które zrobiłaś, a teraz odczuwasz ich skutki?
    no to czekam na odpowiedź.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi pojawią się w kolejnej notce :D Poza tym-macie czas by się na spokojnie zastanowić, więc i możeie dopisywać pytani ;)

      Usuń
    2. to świetnie. : D mniej więcej kiedy sie pojawi? czy to będzie raczej spontan? xD

      i zapraszam do mnie na rozdział! :D

      Usuń
  3. Zarzucę Cię lawiną pytań, ale sama zaprosiłaś, także co złego, to nie ja! ^^' Oto pytania:
    1. Czy lubisz swój kierunek studiów i czy gdybyś miała drugi raz wybierać, to też poszłabyś na archeologię?
    2. Ulubiona czekolada? A może wcale nie lubisz?
    3. Film, który wywarł na Tobie największe wrażenie?
    4. Na jakim profilu byłaś w liceum?
    5. Należysz do upartych ludzi, czy może dla świętego spokoju odpuszczasz?
    6. Wolisz ciemne, czy pastelowe kolory?
    7. Ukochana książka?
    8. Kiedy zaczęłaś pisać?
    9. Dużo podróżujesz?
    10. Należysz do ludzi staroświeckich, czy nie masz problemu z szeroko pojmowaną "nowoczesnością"?
    11. Lubisz śpiewać?
    Ok, jak na coś jeszcze wpadnę, to zapytam. :D

    Pozdrawiam- Andzik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pamiętniki Wampirów, a Pamiętniki Wampirów...

            ... czyli między książką a serialem.                       Z nudów zaczęłam czytać Pamiętniki  Wampirów.  I byłam zszokowana tym jak bardzo książka różni się od filmu! Lecz zanim przejdę do tematu moich dzisiejszych rozważań, uprzedzę, że cały wpis może zawierać spojler dotyczący zarówno Pamiętników... ,  jak i innych przykładowych filmów/ serialów i książek.            Tak więc czytacie na własną odpowiedzialność!            Może nie jestem na czasie- w końcu słynna era wampirów  przeminęła i teraz mamy zupełnie inne czasy, zupełnie inne prądy w popkulturze i... ogólnie, jest zupełnie inaczej, niż wtedy gdy to ja byłam nastolatką! Wiem, brzmi to nieco chaotycznie, ale! W końcu dotrę do sedna sprawy.            Więc zaczynajmy!            Różnice:            -Elena w książce jest blondynką, nie brunetką jak w serialu            -Elena ma czteroletnią siostrę, nie brata            -Bonnie jest ruda            -Elena ma dwie przyjaciółki: Meredith i Bonnie.

10 dram, które mnie urzekły...

        ... i które obejrzałam w tym roku xD         Nigdy wczesniej nie brałam się za dramy. Tak jakoś...uznałam, że mangi są najlepsze i nie ma sensu zawracać sobie du*y najpewniej beznadziejnymi próbami ekranizacji... Myślałam: "To będzie tak jak z książkami! Ekranizacje są beznadziejne!" (przynajmniej w większości). No i powód numer dwa: dostęp do neta. Z tym to bywało ciężko... Jak się ma młodszych braci i jeden komp na 3 osoby...          Ale co tam! Dorobiłam się własnego lapka, podłączyłam do sieci... I odkryłam, że dramy nie są jednak aż takie złe! Nauczyłam się nie patrzeć na mangi, które czytałam, a które trafiły na ekran. Poza tym- zainteresowały mnie też dramy nie kręcone na podstawie mang... No i coś co mnie bawi do teraz- Koreańczycy i Japończycy robiący te same dramy, z tą samą lub zbliżoną fabułą... Przykład?  You're Beautiful. Znane też (w Korei) jako Minamysinyeoeo lub (w Japonii) jako Ikemen desu ne.  Tajwańska wersja też powstała =) Czy tylko mnie t

Helena

                      Parys był przystojnym młodzieńcem, któremu zawsze sprzyjali bogowie. Widziała go na tym przyjęciu, widziała uśmiechniętego, ciemnowłosego mężczyznę. I tak bardzo go pragnęła! Ale niestety, jej mąż siedział obok, pilnując jej niczym jastrząb. A przynajmniej tak jej się wydawało. Mogła sypiać z kim chciała, pod warunkiem, że zachowała dyskrecję. I nikt niczego nie mógł zauważyć. Zwłaszcza jej mąż! Życie było takie... nudne. A jej pan... Menelaos! Ten stary dureń! Jakże go nie znosiła! A jego brata? Agamemnon był mściwym, żądnym władzy sukinsynem!            Jak mogła się uwolnić od tego durnia? I jego strasznego brata? Parys, książę trojański, był idealnym kandydatem do tej misji! Znany ze swych podbojów miłosnych, zwodził kobiety z równą łatwością, z jaką syreny ściągały rybaków na skały! Helena nie miała złudzeń-lepszy byłby jego brat, Waleczny i dzielny Hektor o wiele lepiej pasował by do jej wyobrażeń... Ale Hektory był wierny żonie. Helena nie umiała