Przejdź do głównej zawartości

Najbardziej wyczekiwane premiery 2013 roku!

      Witam, witam!
       Ostatnio przesiaduję sobie na FilmWeb i tak zaczęłam się zastanawiać... Ma się pojawić tyle świetnych filmów w nowym roku! I kolejna myśl: mój ranking filmów, które MUSZĘ zobaczyć! No, a jest ich trochę!


       1.Intruz- film na podstawie książki o tym samym tytule. O czym opowiada? Hm... Chyba najprościej: o kosmitach. Ale żeby nie było, nie jest to wcale takie łatwe! Obcy przybywają na ziemię i zaczynają zamieszkiwać ludzkie ciała. Ostatnie prawdziwi ludzie, ukrywają się. Kosmici sami siebie nazywają Duszami. O jednej z takich właśnie Dusz będzie ten film. I o jej ludzkiej... żywicielce (że posłużę się określeniem z książki, którą nawiasem mówiąc bardzo polecam, bo jest rewelacyjna!). Nie chcę uprzedzać fabuły (ani filmu, ani książki) dlatego dodam tylko, że pojawi się dość niespodziewany wątek romantyczny. Poza tym zwiastun filmu można już na YouTube obejrzeć ;) Premiera planowana jest w Polsce na 5 kwietnia 2013 roku (wg danych z FilmWeb).

        2. W pierścieniu ognia- kontynuacja Igrzysk Śmierci. Jeśli ktoś już obejrzał film (tudzież przeczytał książkę) na pewno jest podekscytowany tym, co też wymyśli reżyser i scenarzysta filmu! Przed premierą Igrzysk... tak świrowałam, że ciężko było mnie oderwać od kompa, bo przez cały czas oglądałam zwiastun xd  A teraz zła wiadomość: premiera ŚWIATOWA jest zaplanowana na 21 listopada! Więc dopiero w grudniu film pojawi się w Polsce! Ah! To jakaś katastrofa! Choć zastanawiam się, czy iść do kina na premierę, czy może lepiej poczekać z miesiąc, aż film będzie w empiku dostępny...Jakby nie było, pierwszą cześć już mam na DVD, to drugą też by pasowało...  Raczej wystrzegam się kupowania filmów, ale Igrzyska... stanowią moją piętę Achillesową ^^"

        3. Hansel i Gretel: Łowcy czarownic- o ile dobrze pamiętam po polsku brzmiałoby to tak: Jaś i Małgosia: Łowcy czarownic...Cóż, wpadłam na ten film przypadkiem. A to wina Gemmy Arterton. Lubię tę aktorkę. Podobała mi się jej gra w Księciu Persji i w Starciu Tytanów. Choć ciekawi mnie jak wypadła w serialu W świecie Jane Austen, gdzie zagrała Elizabeth Bennet... Ale nad tym po zastanawiam się innym razem. A teraz o filmie... "Akcja ''Hansel i Gretel: Łowcy czarownic'' rozgrywa się 15 lat po straszliwym incydencie w chatce z piernika. Jak się okazuje to zdarzenie raz na zawsze zmieniło dwójkę bohaterów. Teraz są wyspecjalizowanymi łowcami nagród, czyhającymi na wszelkiej maści demony, wiedźmy, smoki, wampiry i inne krwiożercze bestie. Tym razem nie usłyszymy monotonnej śpiewki dwóch małych, niewinnych bliźniąt, a odgłos łamanych kości i okrzyki padających potworów. Sielanka się skończyła, czas na zemstę i śmierć!" Cóż, jestem ciekawa co z tego wyniknie! Bo zapowiada się niezła jazda ;) Premiera planowana na 8 lutego 2013 roku- więc długo czekać nie będzie trzeba x)

         4. Dary Anioła: Miasto Kości- o! A oto i kolejna wyczekiwana premiera 2013 roku! Kolejna, zekranizowana książka! Przyznam szczerze, że nie wiem czego mogę się spodziewać! Zwiastun zapowiada paranormalny romans, aczkolwiek książką jest nieco bardziej... skomplikowana. Nooo... Powiedzmy :) Pewnie co poniektórzy zastanowią się, czemu wybieram tyle filmów, co tu ukrywać, kiczowatych i komercyjnych... Powód jest prosty: czytałam książkę, chcę zobaczyć film. Poza tym... od czasu do czasu warto się odstresować x) A co do filmu... Przeczytajcie książkę. Tak na dobry początek. Ale chyba muszę Was uświadomić, że seria Dary Anioła w tym momencie ma 6 części! Jestem w posiadaniu tylko 3. Uważam, że na tej trzeciej mogłoby się skończyć, ale widać, seria w Stanach robi furorę... Czego możemy się spodziewać? Kolejnego paranormalnego romansu! No, tyle, ze tym razem nie między wampirem/ wilkołakiem a normalną dziewczyną. Tym razem mamy łowcę i normalną dziewczyną... Dobra, prawie normalną! Poza tym... szykuje się pod sam koniec szokujący zwrot akcji... (jak czytałam książkę, to w pewnym momencie spadłam z fotela). Więc może warto wybulić te 20 złotych i wybrać się do kina?? Premiera 22 sierpnia 2013 na świecie.

           5. The Hangover Part III- proszę państwa, oto powrót słynnej trójki z Vegas (Kac Vegas, Kac Vegas w Bangkoku)! Nie mam pojęcia o czym może być ten film! Premier planuj ju na maj 2013, a na FilmWeb cisza! Choć sądząc po poprzednich częściach... Aż żal będzie nie zobaczyć!

           6. Wolverine-  jestem wielką fanką X-Men! Więc rzecz jasna, musiałam wspomnieć o tym filmie! Najogólniej film będzie o tym, jak to główny bohater chce wyjaśnić zagadnę swego pochodzenia. Nie wiecie o co chodzi? Odsyłam do Genezy Wolverina. Tam jest wszystko na temat przeszłości Wolverina i tego jak stracił pamięć. Szczerze polecam! Premiera: 26 lipiec 2013 rok-Polska.

          7. Hobbit: The Desolation of Smaug- druga część Hobbita: Niezwykłej Podróży! No proszę! Jeszcze dobrze na ekrany kin nie weszła pierwsza część, a tu już zapowiedź drugiej! Niestety, nie widziałam pierwszej części, więc nie mam pojęcia o czym może być druga! Jednak zwiastun jest obiecujący... Do pierwszej części xd Ku mojej zgrozie, premiera światowa drugiej części nastąpi dopiero 11 grudnia 2013 roku! Ah! To będzie kolejny, długi rok...

         8. Duma i uprzedzenie i zombieno i mamy coś, co może zszokować fanów Jane Austen! Parodia (czy aby na pewno?) Dumy i uprzedzenia! W sumie powstało tyle rożnych wersji tej książki, że to mnie już nie dziwi... Choć książka na podstawie Dumy...? I to o tym samym tytule?? Przyznaję, że czytałam. Mój kolega ma obsesję na punkcie zombie. Więc jego uprzejmości zawdzięczam zapoznanie się z tą wersją xd Radze podejść z dużym przymrożeniem oka, ponieważ niektóre rzeczy naciągnięte na potrzeby powieści, są przekomiczne i czasem ciężkostrawne. Choć siostry Bennet w roli wojowniczek to całkiem ciekawa odmiana... ^^

         9. Serena- "George i Serena Pemberton osiadają w Karolinie Północnej. Wykorzystując naturalne zasoby rozwijają imperium drewna. Serena, dzięki swojej przedsiębiorczości i umiejętnościom kierowniczym może dorównać każdemu mężczyźnie. Wspólnie z mężem stanowią silną parę, której nic nie jest w stanie przeszkodzie w realizacji ambicji. Wkrótce kobieta dowiaduje się, że nie może mieć dzieci. Jedynym spadkobiercą majątku Pembertonów zostanie nieślubny syn George'a. Serena nie zamierza pogodzić się z takim staniem rzeczy." Zdecydowanie, poważny film dla fanów poważnego kina :)

         10. Piękne istoty- trafiłam zupełnie przypadkiem. Obejrzałam zwiastun. Po samym tytule spodziewałam się, że to kolejny film o wampirach... A tu proszę! Tak dla odmiany mamy... czarownice (?). Z tego co wyczytałam na FilmWeb to jest to ekranizacja powieści... Cóż, nie czytałam, ale zwiastun mi się spodobał... Zwłaszcza, że piosenka w tle należy do Florence and The Machine i robi piorunujące wrażenie... Obsada filmu? Iście królewska! Jeremy Irons, Emma Thompson, Emily  Rosum... No, zapowiada się nieźle! Żeby nie było: " Piękne istoty to film oparty na pierwszej części powieści autorstwa Kami Garcii oraz Margaret Stohl. Opowiada historię szesnastoletniego Ethana Wate'a, który mieszka na południu Stanów Zjednoczonych. W małym miasteczku Gatlin w Karolinie Południowej czas stanął w miejscu, a ludzie ciągle postrzegają wojnę secesyjną poprzez pryzmat "północnej agresji". Jednakże pierwszego dnia kolejnego roku szkolnego Wate  spotyka tajemniczą Lenę Duchannes, siostrzenicę lokalnego odludka, a także... dziewczynę swoich marzeń. Ethan szybko odkrywa, że Lena nie jest typową nastolatką, a ich rodzący się związek nie opiera się tylko i wyłącznie na fizycznym przyciąganiu, lecz również na tajemniczej więzi, która już niedługo zmieni ich życie." Premiera, Polska- 15 luty 2013. No, już niedługo!


           Aj! Nie macie pojęcia na jakie filmy się natknęłam, szukając tych, które planuję obejrzeć! Chociażby zaskoczeniem (i to wielkim!) była informacja o kolejnej części Piratów z Karaibów! Uwielbiam poprzednie części, ale 5 to już przesada! Przy czwórce miałam opory, ale teraz... Cóż... Pewnie posypią się gromy na tego, kto to wymyślił...
           Poza tym kręcą kolejną część Dirty Dancing! To był szok nr. 2.! Bo podobno niezrównanego Patricka Sweyze ma zastąpić Justin Bieber! Boże! Za jakie grzechy musieliśmy doczekać takiego świętokradztwa???? Serio! Co to ma być w ogóle?! Jak już obejrzę ten film, to zapewne dodam odpowiednią notkę na ten temat... ;/
           No i szok nr. 3. Szósta część Szybkich i wściekłych... Śmiać się, czy płakać?
       
          Cóż, najbliższy rok będzie obfitował w nowości i remake filmowe, choć nie wiem czy to dobrze, czy źle... Są takie, na które warto się wybrać, ale są też takie, za które urwałabym komuś głowę... Serio!
          Hm... Żałuję, że jeśli idzie o książki, to nie mam aż tylu info na ten temat... Eh... Czekam na jedną książkę (od pół roku!) aż łaskawie wyd. Mag ją przetłumaczy (bo pierwszą część oni tłumaczyli)  i doczekać się nie mogę! Eh... Oby do moich 21. urodzin się wyrobili! (aczkolwiek nie sądzę by tak się stało...)
          Więc słowem podsumowania: jeśli planujecie częste wycieczki do kina, to daję Wam propozycję, które można by dopisać do swoich list ;) Cóż, Sylwester to czas postanowień, a jednym z moich jest zaliczenie kilku seansów w kinie xd Drugie to zdanie sesji (i zimowej i letniej). A trzecie to... hm... może zabranie się za pisanie? x)

           Poza tym... wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Mam nadzieję, że Sylwester się udał! ;)

           Ave!
           K.L.

           P.S. Odnośnie tego, czemu nie piszę żadnych opowiadań... wszystko jest wyjaśnione w notce wcześniejszej :)

Komentarze

  1. O, nie wiedziałam, że Intruz jest ekranizowany. Znaczy książki też jeszcze nie czytałam, ale kiedyś tam pewnie to uczynię.
    W pierścieniu ognia oczywiście obejrzę. Oglądałam Igrzyska śmierci i przeczytałam całą trylogię.
    Co do Darów Anioła, nie miałam pojęcia, że je ekranizują. Tak jak i Ty, czytałam 3 pierwsze części i żałuję, że na tym się nie skończyło. Szału nie ma, a nie znoszę, gdy coś się okropnie przeciąga. Ale film pewnie z ciekawości obejrzę.
    Hobbita oczywiście muszę obejrzeć, aczkolwiek nie wiem, po co dzielili go na 3 części x_x (No, pewnie tylko po to, żeby więcej zarobić.)
    Co do reszty tytułów, sama nie wiem, czy obejrzę. Zobaczy się.
    Kolejna część Piratów z Karaibów?! Ja nawet czwartej nie oglądałam... Tak samo dobiła mnie informacja o szóstej części Szybkich i wściekłych. Oglądałam chyba ze dwie, do tego chyba nawet nie w całości... A wkręcanie Biebera gdziekolwiek to już masakra...
    Wszystkiego najlepszego na 2013 rok ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na VIII rozdział VN pt. "W ciemności" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm o tym Intruzie słyszałam ale jakoś nie mogłam zebrać się żeby przeczytać ^ ^" No ale może obejrzę film bo hmm fabuła ciekawa...
    Kontynuacje "Igrzysk Śmierci" na bank obejrzę bo film strasznie mi się podobał *.* Ech niestety do tej pory nie zdobyłam książki mam nadzieje że uda mi się ją kiedyś przeczyć...
    Hmm jak lubię takie mroczne adaptacje baśniwięc pewnie obejrzę zwłaszcza że fabuła wydaje się być ciekawa xD
    Co do Darów Anioła... Czytałam i najbardziej podobał mi się początek pierwszej części później wydawało mi się to zbyt stereotypowe ^ ^" Nie no ale ogóle seria fajna aczkolwiek szału na nią nie mam... Eeee jest ich już 6 O.O" O matko ! Ech jak dla mnie też powinni skończyć na 3 tomie ale cóż trzeba zbierać kasę...
    Hobbita sama nie wiem czy obejrzę o ile "Władce pierścienie" uwielbiam tak jakoś nie mogę się przekonać do Hobbita...
    Zaciekawiła mnie ta "Piękna istota" pewnie kiedyś obejrzę...
    O matko Bieber będzie w jakimś filmie?! O matko za co ;( Nie no świat naprawdę się kończy... Eeee spoko kolejna część "Piratów z Karaibów" a ja 3 części nie oglądałam do końca... Nie no ludzie nie wiedzą kiedy coś skończyć...
    Ech trochę spóźnione (^ ^")ale szczęśliwego nowego roku i powodzenia w sesji ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga natchnęło mnie i skończyłam rozdział xD Tak że zapraszam ;)

      Usuń
  4. Wiesz co ja po prostu pisząc się odstresowuje ^ ^" A po za tym 1/2 rozdziału miałam już kiedyś napisane więc jakoś udało dokończyć na czas ^ ^" Heh tym bardziej mi miło że przeczytałaś i skomentowałaś rozdział ;*

    Noo mi też jest ich diabelnie żal... T.T Co do tego co tak naprawdę siedzi w głowie Michaela będzie o tym kiedyś tam :p

    Kiedyś tam przeczytam ;)

    Cieszę się że się podoba ;)

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech rozumiem ;) Oj tam oj tam pewnie przesadzasz i opowiadania nadają się do publikacji ;p Wiesz co u mnie to zależy czasami jak ma natłok obowiązków to faktycznie jak u ciebie skutecznie zniechęca mnie do pisania ale raz mam tak jak teraz że wręcz przeciwnie to mnie uspakaja ^ ^'
    Myślę że tak wiec jak wytrzymasz to poczytasz o nim ;p
    Noo pewnie tak zrobię xD Aczkolwiek chciałabym to też przeczytać...
    To się cieszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co ja też mam podobnie... Potrafię kilka razy czytać to co napisałam i poprawiać to co napisałam albo rozmyślać nad jakimś wątkiem debatując jak coś zrobić.... Najczęściej robię to w środkach transportu xD (eee a ostatnio zdarza mi się to na wykładać ^ ^")Ach no i jeszcze kocham rozpisywać sobie wszystko na kartkach xD Kiedyś tam zrobiłam apropos PP drzewo genealogiczne bo zaczęło mi się plątać kto z kim i dlaczego ^ ^"
    Hahaha spoko xD Ja mam jutro egzamin z biofizyki... Nie żebym cokolwiek rozumiała ^.^ W każdym bądź razie powodzenie tam ;p
    No to dokładnie mnie rozumiesz ^ ^"
    Dobra jeszcze raz powodzenia i mam nadzieje że mimo wszystko niedługo coś poczytam u ciebie ;)

    Buziaki Suzu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierze! Miasto Kości? TO jedna z moich ulubionych serii jaką kiedykolwiek przeczytałam! O.o Muszę o tym powiedzieć przyjaciółce!
    Tylko jak zwykle boję się, że potem będzie miliony "fanów" , którzy kochaja film, a nie czytali książki ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey!
      Witam na moim blogu i dziękuję za odwiedziny ;)
      Heh też byłam zaskoczona, ale myślę, że to dobra wiadomość... Może będzie więcej osób zainteresowanych książkę??
      A co do fanów, to tak jest zawsze. Nie ma się co tym przejmować ^^

      Usuń
  8. Nooo tak jak by xD
    Nooo dokładnie ^ ^" Albo
    Ech znam to ^ ^" No ale z chęcią przeczytam opisy bohaterów xD Ja od x czasu zabieram się za napisanie opisu postaci z II księgi ale jakoś mi nie wychodzi x_x
    Już mogę ci podziękować...
    Heh ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż ja takiego szczęścia nie miałam... Do zaliczenia zabrakło mi 1 punkt... No ale tobie gratuluje :*
    Oj tam poczekam sobie ;p Hmm w sumie dobry pomysł czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech u nas tak nie zrobiła >.< Mam poprawiać to we wtorek... Tylko że ja ni w ząb tego nie rozumie... Po za tym boje się że baba da nam jakieś dziwne pytania... Ech takiego szczęścia nie miałam że to był termin zerowy ten we wtorek jest ostateczny... Nie no od dwóch dni siedzę nad książkami i mi się już mózg lasuje x_x
    Okok to czekam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. No i mi się udało! Zdałam na farta xD Wczoraj miałam poprawkę i wyniki :D
    Ech i jak ci poszło to kolokwium? Ech znam to mam dokładnie to samo x_x Nie no ilekroć mam się porządnie zacząć uczyć wymyślam cokolwiek byle by tego nie robić x_x
    O rany D: Ej no i co z tą pracą semestralną? Ech no ja też dziś cały czas siedzę nad biochemią i mam po prostu dość x_x A tak będzie wyglądało moje najbliższy tydzień D: Ech właśnie dla tego nie odpisywała ci tak długo -.-" W każdym bądź razie powodzenia tam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, jak tam studia? Mam nadzieję, że w porządku :)
    Mam prośbę: podałabyś mi swój adres gmailowy? Zmieniłam tojikomerareta-tori z bloga publicznego na prywatny i chciałabym zaprosic Cię do grona czytelników, ale do tego potrzebuję maila ;) Więc będę za niego bardzo wdzięczna. Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pamiętniki Wampirów, a Pamiętniki Wampirów...

            ... czyli między książką a serialem.                       Z nudów zaczęłam czytać Pamiętniki  Wampirów.  I byłam zszokowana tym jak bardzo książka różni się od filmu! Lecz zanim przejdę do tematu moich dzisiejszych rozważań, uprzedzę, że cały wpis może zawierać spojler dotyczący zarówno Pamiętników... ,  jak i innych przykładowych filmów/ serialów i książek.            Tak więc czytacie na własną odpowiedzialność!            Może nie jestem na czasie- w końcu słynna era wampirów  przeminęła i teraz mamy zupełnie inne czasy, zupełnie inne prądy w popkulturze i... ogólnie, jest zupełnie inaczej, niż wtedy gdy to ja byłam nastolatką! Wiem, brzmi to nieco chaotycznie, ale! W końcu dotrę do sedna sprawy.            Więc zaczynajmy!            Różnice:            -Elena w książce jest blondynką, nie brunetką jak w serialu            -Elena ma czteroletnią siostrę, nie brata            -Bonnie jest ruda            -Elena ma dwie przyjaciółki: Meredith i Bonnie.

10 dram, które mnie urzekły...

        ... i które obejrzałam w tym roku xD         Nigdy wczesniej nie brałam się za dramy. Tak jakoś...uznałam, że mangi są najlepsze i nie ma sensu zawracać sobie du*y najpewniej beznadziejnymi próbami ekranizacji... Myślałam: "To będzie tak jak z książkami! Ekranizacje są beznadziejne!" (przynajmniej w większości). No i powód numer dwa: dostęp do neta. Z tym to bywało ciężko... Jak się ma młodszych braci i jeden komp na 3 osoby...          Ale co tam! Dorobiłam się własnego lapka, podłączyłam do sieci... I odkryłam, że dramy nie są jednak aż takie złe! Nauczyłam się nie patrzeć na mangi, które czytałam, a które trafiły na ekran. Poza tym- zainteresowały mnie też dramy nie kręcone na podstawie mang... No i coś co mnie bawi do teraz- Koreańczycy i Japończycy robiący te same dramy, z tą samą lub zbliżoną fabułą... Przykład?  You're Beautiful. Znane też (w Korei) jako Minamysinyeoeo lub (w Japonii) jako Ikemen desu ne.  Tajwańska wersja też powstała =) Czy tylko mnie t

Helena

                      Parys był przystojnym młodzieńcem, któremu zawsze sprzyjali bogowie. Widziała go na tym przyjęciu, widziała uśmiechniętego, ciemnowłosego mężczyznę. I tak bardzo go pragnęła! Ale niestety, jej mąż siedział obok, pilnując jej niczym jastrząb. A przynajmniej tak jej się wydawało. Mogła sypiać z kim chciała, pod warunkiem, że zachowała dyskrecję. I nikt niczego nie mógł zauważyć. Zwłaszcza jej mąż! Życie było takie... nudne. A jej pan... Menelaos! Ten stary dureń! Jakże go nie znosiła! A jego brata? Agamemnon był mściwym, żądnym władzy sukinsynem!            Jak mogła się uwolnić od tego durnia? I jego strasznego brata? Parys, książę trojański, był idealnym kandydatem do tej misji! Znany ze swych podbojów miłosnych, zwodził kobiety z równą łatwością, z jaką syreny ściągały rybaków na skały! Helena nie miała złudzeń-lepszy byłby jego brat, Waleczny i dzielny Hektor o wiele lepiej pasował by do jej wyobrażeń... Ale Hektory był wierny żonie. Helena nie umiała